Графік роботи
Кошик
USD - 36.57грнEUR - 40.01грн
Кількість ребер | 4 |
Клема | M6 B+ |
Модель бортової мережі | для транспортного засобу з 12В бортовою мережею |
Ремінний шків | з клиноременним шківом ребровим |
Струм зарядки від генератора (А) | 50 |
Виробник | Артикул |
---|---|
EDER | 933337 |
SUZUKI | 31400-80E00 |
SUZUKI | 31400-86510 |
SUZUKI | 31400-M70F60 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
SUBARU JUSTY II (JMA, MS) | 1.3 GX 4x4 | 1995 (жовтень) - 2003 (листопад) | 1298 | 50 кВт - 68 к.с. | EF13, Бензин |
SUBARU JUSTY III (G3X) | 1.5 | 2003 (вересень) - йде виробництво | 1490 | 73 кВт - 99 к.с. | M15A, Бензин |
SUZUKI ALTO (HA11) | 1.0 | 1994 (вересень) - 1998 (вересень) | 993 | 39 кВт - 53 к.с. | G10BB, Бензин |
SUZUKI ALTO (HA12, HA23) | 1.0 | 2000 (січень) - 2002 (червень) | 993 | 43 кВт - 58 к.с. | G10BB, Бензин |
SUZUKI SWIFT I (AA) | 1.3 GTi/GXi (SA413, AA33) | 1985 (серпень) - 1989 (березень) | 1298 | 74 кВт - 101 к.с. | G13B, Бензин |
SUZUKI SWIFT II Наклонная задняя часть (EA, MA) | 1.0 i (SF310, AA44) | 1995 (січень) - 2005 (грудень) | 993 | 39 кВт - 53 к.с. | G10A , Бензин |
SUZUKI SWIFT II Наклонная задняя часть (EA, MA) | 1.3 (SF413, AB35) | 1989 (березень) - 2001 (травень) | 1298 | 50 кВт - 68 к.с. | G13A, G13A, Бензин |
SUZUKI SWIFT II Наклонная задняя часть (EA, MA) | 1.3 4WD (SF413, AA35) | 1989 (березень) - 2001 (травень) | 1324 | 50 кВт - 68 к.с. | G13A, Бензин |
SUZUKI SWIFT II Наклонная задняя часть (EA, MA) | 1.3 4WD (SF413, AF35) | 1989 (жовтень) - 1991 (грудень) | 1324 | 52 кВт - 71 к.с. | G13A, Бензин |
SUZUKI SWIFT II Наклонная задняя часть (EA, MA) | 1.3 GTi (SF413, AA34) | 1989 (березень) - 2001 (травень) | 1298 | 74 кВт - 101 к.с. | G13B, Бензин |
SUZUKI SWIFT II седан (AH, AJ) | 1.3 (SF413, AH35, MA) | 1989 (березень) - 2001 (травень) | 1324 | 50 кВт - 68 к.с. | G13A, Бензин |
SUZUKI SWIFT кабрио (SF413) | 1.3 i (SF413, AK35) | 1991 (вересень) - 1996 (жовтень) | 1298 | 50 кВт - 68 к.с. | G13BA, Бензин |