Графік роботи
Кошик
USD - 36.57грнEUR - 40.01грн
Вага, кг] | 0,1 |
Висота [мм] | 75 |
Довжина [мм] | 75 |
Довжина кабелю [мм] | 300 |
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | з кабелем |
Кількість полюсів | 3 |
Монтажна глибина [мм] | 40 |
Опір [Ом] | 860 |
Тип датчика | Індуктивний датчик |
Форма штерсельного корпусу | кутовий |
Ширина (мм) | 50 |
Виробник | Артикул |
---|---|
FIAT | 7721274 |
GENERAL MOTORS | 9160445 |
OPEL | 4500145 |
RENAULT | 77 00 306 256 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
FIAT CROMA (154) | 2500 TD (154.LL, 154.PL) | 1989 (травень) - 1996 (серпень) | 2500 | 85 кВт - 115 к.с. | 8144.97 Y, 8144.97, 8144.97.2400, Дизель |
FIAT CROMA (154) | 2500 TDE | 1991 (грудень) - 1996 (серпень) | 2500 | 77 кВт - 105 к.с. | 8144.97 S, Дизель |
OPEL MOVANO c бортовой платформой/ходовая часть (U9, E9) | 2.8 DTI | 1998 (липень) - 2001 (жовтень) | 2799 | 84 кВт - 114 к.с. | S9W 702, S9W 700, Дизель |
OPEL MOVANO Combi (J9) | 2.8 DTI | 1998 (липень) - 2001 (жовтень) | 2799 | 84 кВт - 114 к.с. | S9W 702, S9W 700, Дизель |
OPEL MOVANO самосвал (H9) | 2.8 DTI | 1999 (січень) - 2001 (жовтень) | 2799 | 84 кВт - 114 к.с. | S9W 702, S9W 700, Дизель |
OPEL MOVANO фургон (F9) | 2.8 DTI | 1999 (січень) - 2001 (жовтень) | 2799 | 84 кВт - 114 к.с. | S9W 702, S9W 700, Дизель |
RENAULT MASTER I c бортовой платформой/ходовая часть (P__) | 2.5 DT | 1993 (серпень) - 1998 (лютий) | 2499 | 70 кВт - 95 к.с. | S9U 740, Дизель |
RENAULT MASTER I автобус (T__) | 28-35 2,5 TD | 1989 (серпень) - 1998 (липень) | 2499 | 72 кВт - 98 к.с. | 8140.27.2580, S9U 702, Дизель |
RENAULT MASTER II c бортовой платформой/ходовая часть (ED/HD/UD) | 2.8 dTI | 1998 (липень) - 2001 (жовтень) | 2799 | 84 кВт - 114 к.с. | S9W 702, Дизель |
RENAULT MASTER II автобус (JD) | 2.8 dTI | 1998 (липень) - 2001 (жовтень) | 2799 | 84 кВт - 114 к.с. | S9W 702, Дизель |
RENAULT MASTER II фургон (FD) | 2.8 dTI | 1998 (липень) - 2001 (жовтень) | 2799 | 84 кВт - 114 к.с. | S9W 702, Дизель |