Графік роботи
Кошик
USD - 36.57грнEUR - 40.01грн
Вага [г] | 70,201 |
Довжина [мм] | 460 |
Ширина (мм) | 220 |
Виробник | Артикул |
---|---|
HONDA | 11251-P30-004 |
HONDA | 11251-PR3-000 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) | 1.6 i 16V Vtec (EE9) | 1989 (жовтень) - 1991 (вересень) | 1595 | 110 кВт - 150 к.с. | B16A1, Бензин |
HONDA CIVIC V Hatchback (EG) | 1.6 VTi 16V (EG6) | 1991 (жовтень) - 1995 (листопад) | 1595 | 118 кВт - 160 к.с. | B16A2 , Бензин |
HONDA CIVIC V седан (EG, EH) | 1.6 VTi (EG9) | 1991 (жовтень) - 1995 (листопад) | 1595 | 118 кВт - 160 к.с. | B16A2 , Бензин |
HONDA CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) | 1.8 16V (MC2) | 1998 (квітень) - 2001 (лютий) | 1797 | 124 кВт - 169 к.с. | B18C4, Бензин |
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) | 1.6 VTi | 1997 (січень) - 2001 (лютий) | 1595 | 118 кВт - 160 к.с. | B16A2 , Бензин |
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) | 1.8 16V (MB6) | 1997 (січень) - 2001 (лютий) | 1797 | 124 кВт - 169 к.с. | B18C4, Бензин |
HONDA CIVIC VI Hatchback (EJ, EK) | 1.6 VTi (EK4) | 1995 (листопад) - 2001 (лютий) | 1595 | 118 кВт - 160 к.с. | B16A2 , Бензин |
HONDA CIVIC VI купе (EJ, EM1) | 1.6 i Vtec | 1999 (квітень) - 2000 (грудень) | 1595 | 118 кВт - 160 к.с. | B16A2 , Бензин |
HONDA CIVIC VI седан (EJ, EK) | 1.6 VTi (EK4) | 1995 (листопад) - 2001 (лютий) | 1595 | 118 кВт - 160 к.с. | B16A2 , Бензин |
HONDA CR-V I (RD) | 2.0 16V (RD1, RD3) | 1999 (січень) - 2002 (лютий) | 1973 | 108 кВт - 147 к.с. | B20Z1, Бензин |
HONDA CR-V I (RD) | 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) | 1995 (жовтень) - 2001 (грудень) | 1973 | 94 кВт - 128 к.с. | B20B, Бензин |
HONDA CRX III (EH, EG) | 1.6 i VTi (EG2) | 1992 (березень) - 1998 (грудень) | 1595 | 118 кВт - 160 к.с. | B16A2 , Бензин |
HONDA INTEGRA купе (DC2, DC4) | 1.8 Type-R | 1997 (листопад) - 2001 (жовтень) | 1797 | 140 кВт - 190 к.с. | B18C6, Бензин |
HONDA INTEGRA купе (DC2, DC4) | 1.8 Type-R (DC2) | 1993 (вересень) - 2001 (серпень) | 1797 | 147 кВт - 200 к.с. |